خا
هر چی گفدین آینه برعکس قفل خدایی
سمی گاب.
خواب بودم بیدار که شدم دیدم دو تا پی ام دارم.
"سگ" "هوی"
نگرانم شده بود.و خب.فکرشو نمیکردم با این دوتا کلمه ام ذوق کنم.
+
نوشته شده در سه شنبه سی ام بهمن ۱۳۹۷ ساعت 19:2 توسط فاطمه |
خانه
پروفایل مدیر وبلاگ
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
مرداد ۱۴۰۲
خرداد ۱۳۹۸
اردیبهشت ۱۳۹۸
فروردین ۱۳۹۸
اسفند ۱۳۹۷
بهمن ۱۳۹۷
دی ۱۳۹۷
آذر ۱۳۹۷
آبان ۱۳۹۷
مهر ۱۳۹۷
پیوندها
شقایق^-^
آمارگیر وبلاگ
BLOGFA.COM