خا
هر چی گفدین آینه برعکس قفل خدایی
گت عه ویییی
کاش جوجه تیغی بودم بچه های فامیل که میومدن تو اتاقم تیغامو پرتاب میکردم سمتشون
+
نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم اسفند ۱۳۹۷ ساعت 14:33 توسط فاطمه |
خانه
پروفایل مدیر وبلاگ
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
مرداد ۱۴۰۲
خرداد ۱۳۹۸
اردیبهشت ۱۳۹۸
فروردین ۱۳۹۸
اسفند ۱۳۹۷
بهمن ۱۳۹۷
دی ۱۳۹۷
آذر ۱۳۹۷
آبان ۱۳۹۷
مهر ۱۳۹۷
پیوندها
شقایق^-^
آمارگیر وبلاگ
BLOGFA.COM