:(
هرسال به مامانم میگم مامان این بسته شکلاتو نیار جلو مهمون.من دوسشون دارم.اونم میگه باشه
و دقیقا همونا رو میاره.حالا من اخمالو دارم اشاره میکنم من اینوووو دوس دااارم چرا اوردییی؟میخنده جلوشون میگه شکلات میخوای؟بیا یه دونه بردار غریبه نیستن که ایح ایح ایح.
بابامم ازونور میگه دندون مونده مگه برات؟
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم اسفند ۱۳۹۷ ساعت 14:36
توسط فاطمه
|