خا
هر چی گفدین آینه برعکس قفل خدایی
اتاقم خیلی کثیفه کاش جاروبرقی بودم همه اشغالو رو میخوردم.
هم من سیر میشدم هم اینجا تمیز میشد:(
+
نوشته شده در سه شنبه چهاردهم خرداد ۱۳۹۸ ساعت 0:48 توسط فاطمه |
خانه
پروفایل مدیر وبلاگ
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
مرداد ۱۴۰۲
خرداد ۱۳۹۸
اردیبهشت ۱۳۹۸
فروردین ۱۳۹۸
اسفند ۱۳۹۷
بهمن ۱۳۹۷
دی ۱۳۹۷
آذر ۱۳۹۷
آبان ۱۳۹۷
مهر ۱۳۹۷
پیوندها
شقایق^-^
آمارگیر وبلاگ
BLOGFA.COM