خا
هر چی گفدین آینه برعکس قفل خدایی
اون کسی که واژه ی"کونی" رو واسه بار اول استفاده کرد قطعا یه بیشعوره.قطعا.
+
نوشته شده در سه شنبه چهاردهم خرداد ۱۳۹۸ ساعت 2:37 توسط فاطمه |
خانه
پروفایل مدیر وبلاگ
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
مرداد ۱۴۰۲
خرداد ۱۳۹۸
اردیبهشت ۱۳۹۸
فروردین ۱۳۹۸
اسفند ۱۳۹۷
بهمن ۱۳۹۷
دی ۱۳۹۷
آذر ۱۳۹۷
آبان ۱۳۹۷
مهر ۱۳۹۷
پیوندها
شقایق^-^
آمارگیر وبلاگ
BLOGFA.COM