محدثه میگفت اول یکم با خودت تنها بمون.خودتو دوس داشته باش.
یکم که با خودت خوب تا کنی میتونی به خودت احترام بذاری و اذیت نکنی خودتو.هیچی دیگه.خوب گفت:(